Fyr är Optimizely Experimentation Partner!

Med Experimentering kan vi hjälpa dig att få bättre kundupplevelser, snabbare. För nu är vi på Fyr är Optimizely Experimentation Partner.

Med Experimentering kan du samla insikter och optimera upplevelser kontinuerligt samtidigt som du förbättrar den digitala upplevelsen för dina kunder och medarbetare. 

Använd experimentering exempelvis när du vill

  • analysera och optimera ett flöde utifrån era KPI:er
  • ta beslut som baseras på data istället för gissningar
  • arbeta mer användarcentrerat
  • testa idéer på tidigt stadie
  • stärka varumärket genom att lyfta den digitala upplevelsen.
Fyr Optimizely Experimentation Partner

Vi på Fyr är stolta Optimizely Experimentation Partners och kan hjälpa dig och ditt företag att komma igång med experimentering. Kanske är du ett av företagen som har använt Google Optimize tidigare för A/B-tester och testning men vet inte riktigt hur du ska komma vidare när dom stänger ner tjänsten den 30 september 2023. Vi kan hjälpa dig! 

Vill du veta mer om experimentering, kontakta anna.stefansson@fyragency.se