På Fyr brinner vi så mycket för det vi jobbar med så att våra tangentbord glöder när vi skriver 🔥. Här samlar vi allt som vi vill berätta. Det kan vara aktualiteter, sanningar, insikter och åsikter och allt däremellan.
Med txd som strategi utgår vi inte bara från det som finns och är nu utan har ett visionärt fokus – hur vi vill att det ska vara och hur vi tar...
Alla får en upplevelse – medveten eller omedveten – varje gång de på något sätt kommer i kontakt med ett varumärke.
Total experience design påverkar alla perspektiv i verksamheten – allt från ekonomi till filantropi.
Med txd som strategi kommuniceras mening – något som alla kan känna samhörighet till långt utöver att bara tjäna pengar.
För att skapa en exceptionell helhetsupplevelse behövs ett enhetligt fokus som sträcker sig över alla områden.
I torsdags förra veckan gick den allra första Nova-dagen av stapen. Då bjöd vi på Nova Sverige in till vår allra första Nova Day på Södra...
Vi på Fyr har utifrån vår txd-strategi tagit fram ett antal principer som vi arbetar efter och som vi tror kan göra skillnad.
För ett tag sen stötte jag på en liten, men ack så viktig designutmaning i samband med en tvåstegsinloggning.
Den 10 januari 2022 slog fyragency.se upp portarna och idag firar vi alltså ett år. Och vilket år sedan! 🔥 Nu laddar vi för ett minst lika...
Det kommer hända mycket här hos oss framöver. Vill du följa med i svängarna så tycker vi att du ska anmäla dig till våra utskick.